19.3. - Pondělí mučení x)


Ahoja lidi^^, konečně jsem dokončila pořádek s SB ještě to hodím do menu a bude klid xD taky bych vás tento týden měla oběhnout ale do toho se nejspíš pustím zítra no podle času a školy musím zamakat na známkách a dnes jsem měla štěstí měla jsem psát ze dvou písemek chemie a občanka naštěstí byl supl tak můžu říct že pondělí začíná slibně doufám že pátek taky zakončím s dobrou náladou jinak budu vraždit^^ Mám v plánu tady na blogu předělat povídky tedy uspořádat je a zrušit nějaké rubriky ať se můžu pustit do nějakých nových věcí x)) Co můžu říct u sebe procházím dost debilním obdobím kdy jsem prostě happy a pak to jede na úplné dno cítím se dost prázdně...Poslední dobou si říkám kam vlastně kráčím jestli kráčím do zatracení nebo k něčemu lepšímu nevím...Vlastně asi vím jak bych se z toho dostala ale to bych potřebovala jeden dotek kterého se asi nikdy nedočkám je odemě kousek ale já si připadám jako by byl odemě dál než se zdá...Jop kdybych tak věděla jestli mám šanci nebo ne...Nejhorší na tom je že kdykoliv si na něho vzpomenu ať je to v busu nebo na praxi usměju se. Zatra nechci být zase zklamaná ale nejspíš budu ten minulej šrám ve mě pořád je a já se bojím dalšího...Omlouvám se nechci vám kazit náladu tak se mějte pěkně a ať se vám daří ve škole nebo v práci^^

Jinak jsem si oblíbila seriál Spartacus a už to má třetí sérii líbí se mi to ale na můj vkus je tam v některých dílech až moc sexu ale příběh se mi líbí a taky efekty boje^^ doporučuju se na to mrnout ale dávat bacha kdo se vám dívá za rameno xDDD

Zas mi to tu nejde tak se mrkněte ~ Tady ~

Jak kámojda říkala Laxus fakt zkrásněl^^ heh souhlasím sekne mu to x3 xDD

vaše Konan-chan^^


Komentáře

Oblíbené příspěvky