28.3. - Zásek xD


Ahoja lidi^^, mno nadpis hovoří za vše mám menší zásek ale má to několik důvodu některé neveselé...poslední dobou trpím dost blbou náladou kterou bych popsala že je pěkně na hovno nutí mě dělat úplné jiné věci jako hrát Skyrim xD uzdravovat si koleno které se vsadilo s ledem...a třetí věc zapomenout na dotyčného člověka kterého mám v srdci ale on nemá zájem...Jop zklámaní mě pronásleduje na každém kroku i když ani na to tak moc nemyslím tu a tam mě dost rozptyluje moje kámojda Tami x3 jinak mám štěstí tento týden jsem se tak trochu vyhla odpolední praxi sice mistrová bez tak bude frflat ale já ji na to seru^^ heh zítra nejspíš oběhnu SB pokud mi to výjde zítra budu mít docela pracovní den i když na konci dne bych se mohla dostat s mamčou do kina na Miláčka (nebo jak se to jmenuje xDD) hlavní je že tam hraje Robert Pattison kterého si oblíbila mamka z Twilight ságy xDD tak se mějte pěkně x))

Krásnej song od Adele - Set Fire To The Rain moc ráda ho poslouchám x)


vaše Konan-chan xD

Komentáře

Oblíbené příspěvky