19.4. - Mrtvola v koutě xD


Ahoja lidi^^, nadpisu si nevšímejte i když si tak připadám xD pro některé nadešel čas jarnní ale pro mě přišlo peklo heh pylová sezona a pro mě jako alergika je tohle období na ************* (nebudu nadávat^^) no zkrátka a dobře už jsem skoro celý týden doma a je mi blbě a pořád chrchlám jak kočka která vykašlává chlupy xD (nechutná představa xD) Sice už jsem byla u svého lékaře na aspoň že mi dal razítko na papíry a nějaké ty prášky co už začínaj zabírat takže už mi není nejhůř naštěstí *klepe na stůl* xD
Co jsem za ten čas kutila poléhávala, dělala si občas oběd a nebo prostě si zašla zahrát Skyrim (děsná závislost) jinak začala jsem sledovat díky kámošce anime Kuroshitsuji řeknu vám nějak mě to nelapilo ale postupně jsem na to přišla k chuti a už mi zbývá ještě pár dílů xDD nějaká OVA nu což asi se na to dodívám k večeru^^ asi jsem si nejvíc oblíbila Sebastiana ale ten Greil mě spíš trochu deprimuje xDD ale jinak už mě to pomalu a jistě chytá musím se jen naladit na správnou vlnu xD
Včera jsem si sama sobě slíbila že se začnu opět dívat na Naruta a začínám pochybovat chci se dodívat kde jsem skončila ale pořád mě to neláká což mě trochu štve páč mám pocit že přicházím o dobré anime -_-" xD One Piece mám problém se na něho teď dívat když se Luffy pokouší zachránit Ace ale jak víme umře T.T no nějak se do toho zas pustím jedna optimistická věc v tom je uvidím častěji Ace xDD Fairy Tail ten fillerový díl 126 mě zabil gang houpacích zadků děs xDDD No a já už končím s výkecem musím jít udělat referát^^
tak se mějte pěkně x)

Váš Chcípák xDD

Komentáře

Oblíbené příspěvky