6.4. - Nemůžu spát...


Ahoja ~ opět se ozývám i když docela pozdě když se dívám na hodiny které mi ukazují 0:52h. heh jsem noční tvor to je u mě fakt chodím pozdě spát když jsou prázky ale méně později když je škola xDD na večer mám vždy v hlavě myšlenki a nějaké ty svoje nápady xD už je mi o moc líp sice se pořád dávkuju kapkama na žaludek a uvažuju že přestanu chodit na školní obědy páč ty kuchtíky bych killa riskuju zdravím jedině tak...Konečně dneska zajedu za moji kámojdou Tami a budu zewlovat u ní xDDD jak já se těším konečně budu na zdravějším vzduchu^^ I když fotr mi pořád připomíná že letos mám plnoletost v kapse a půjdu k němu do práce na praxi a já fakt nevím jestli tam chci...Popravdě nechci ne že bych byla lenoch sice není na škodu si vydělat nějaké koruny ale i tak neznám to tam ještě tam něco zku*vím ach ty moje obavy *povzdech* fakt tam nechci...Nejspíš mu to řeknu i když on bez tak bude frflat že jsem lenoch...Seru na to nebudu se teď deprimovat tímhle...Konečně jsem tu taky hodila novej rozcestník který hlídá Aucard můj oblíbenej upír v červeném xD ještě tam přidat ty věci a udělat v tom pořádek to musím udělat. Jinak Good Night asi se jdu mrknout po videiích s Alucardem^^

vaše Konan-chan xD

Komentáře

Oblíbené příspěvky