Asi by mě taky jeblo xDD

Vtip na dobrou noc xDD na e-mail mi přichází občas dost hovadin tak proč to tu nedat xDD

Nový lékař psychiatrické léčebny se při seznamování s pacienty ptá:
Vy jste se sem dostal jak?No začalo to tím, že jsem se oženil. Vzal
jsem si jednu vdovu s dospělou dcerou. Ta se tedy stala mojí
nevlastní dcerou. Když nás přišel navštívit můj otec, zamiloval se
do ní a pak se s ní oženil. Takže moje nevlastní dcera se stala
mojí
nevlastní matkou. Potom se mojí ženě narodil syn, který byl
samozřejmě otcův švagr,protože to byl bratr jeho manželky.No a když
byla moje nevlastní dcera mojí nevlastní matkou, byl i můj syn mým
strýcem. Z toho vyplývá, že moje žena, která je matkou mojí
nevlastní matky je mojí babičkou a já jsem její vnuk. Ale to není
všechno. Protože mám za manželku svojí nevlastní babičku, nejsem
jenom její manžel a vnuk, ale i svůj děda.No, nejeblo by Vás z
toho,
pane doktore ?



Komentáře

Oblíbené příspěvky