12.5. - Procházka ♥


Ahoja lidi^^, co říct nějakou chvíli jsem se neozvala ale měla jsem pernej týden na praxi v cukrárně kde jsem se pekla a zdechala náhlým vedrem nic příjemného jak já jsem ráda že je víkend a po víkendu je škola xD popravdě nějak se mi na praxi nedařilo tím hůř pro mě dost mě trápí když něco dělám špatně...ale taky se mi nějak smůla lepí na paty ale tento den byl v něčem výjmečný nikdy jsem si nemyslela že ten číšník kterého jsem nějakou dobu obdarovávala úsměvy a snažila se získat kontakt na něho mě prostě sám od sebe pozve ven je to už chlap se vším všudy ale mě prostě oponují starší muži už tím že mají aspoň mozek a tenhle je sympaťák^^
Popravdě mám dost divnou náladu odpoledne jsem měla takovou happy ale když se dozvím pár novinek od známých na tváři mi zmizel úsměv...Ale pěkně od začátku x)
Odpoledne jsem se na chvíli posadila na fb a dala se online jen přece využívám neviditelnost xDD a náhle jsem uviděla že číšník je online (nebývá moc často na fb) měla jsem docela trému mu napsat ale nakonec jsem to udělala a vyklubala se z toho procházka i s jeho psím kámošem který je naprosto fajný^^ prostě jsem si to užila a podle mě si rozumíme a máme si co říct nemlčely jsme jak ryby a zato jsem fakt ráda x) jen doufám že se ozve sám a pozve mě opět na pořádnou procházku a nezapomene na mě...A taky doufám že si toto nepřečte xDDD já jsem si to prostě musela zaznamenat od čeho by byl tenhle deník xD
Po rozloučení jsem šla domů aspoň sem tam směřovala jenže jsem potkala známé a zakecala se snima a až pak se dozvěděla pár novinek které trápí i mě. A teď místo úsměvu mám takovej neutrální výraz a moje duše trpí tím že moje známá se trápí je to pro mě velmi důležitý člověk a mám ji ráda. Nemá to jednoduché a ktomu já blb ji chtěla cinknout a pochlubit se jak jsem si užila den...Nejradši bych byla ti lidi na kterých mi záleží by byli šťastní a netrápili se nejradši bych to převzala na sebe páč mám takový pocit že si to zasloužím spíš já...Já vím je to divnej článek sama se v sobě občas nevyznám a nebudu se divit že to tu třeba ani nedočtete ale kdyby ano máte moji poklonu xDD njn potřebovala jsem to vypsat ze sebe docela se mi ulevilo ale vlastně jsem i šťastná že se mi tento den vydařil i když počasí nepřálo pro mě to byl prostě důležitý den x)
V pondělí mi držte palce ať si zvládnu spravit chemii a učitelka je na mě milá^^ takové skromné přání xDD v neděli se už budu chystat do školy a připravovat ať je to všechno v pohodě nic víc si nepřeju xDD a jinak děkuju všem kteří se tu chodí podívat a mějte se pěkně^^

Tohle video mi běželo když jsem se rozhodovala mu napsat je to moc pěkná písnička z TVD x)


vaše Konan :3


Komentáře

Oblíbené příspěvky