26.5. - Velmi živej měsíc xD


Ahoja lidi^^, tak se zas po nějaké době hlásím že žiju no zhrnu to tak že mám teď docela dost zábavy a na blog už čas nemám nebo mohla bych mít ale jsem tak utahaná že už se mi nic nechce a obýhání je tak poslední věc na co myslím ale slibuju že jakýsi den to udělám tak si mě prosím nemažte. Za těch pár dní jsem si fakt užila dohánění učiva a spravování známek a ještě to pokračuje. Potom jsem se stala aktivnější každý den jezdím chci mít trochu pěknější figuru a jízda na kole je fajn miluju když mi větřík pročechrává vlasy a dělám to taky vůli někoho :3 xDDD No ale taky se upíkám na praxi ale jsem ráda že jsem ji tento týden přežila ale pokud na mě příjde odpolední Please Kill Me. Měla jsem svátek Jana a můžu vám říct že byl pěknej a za dárečky jsem vděčná x) Jinak řeknu vám na pátek fakt nezapomenu to víte nejsem svatá a alkohol mi není cizí ale s kámoškou jsme fakt zažily šílené odpoledne a pak připité lezly domů no doufám že mě neviděl nikdo známý jinak jestli jo a někdo se to dozví no tak vidím že příjdu o prachy xDDDD takže rači to ukončuju detaily vám fakt psát nebudu ale nemusíte se bát vystřízvěla jsem pěkně rychle xDDDD takže mějte se pěkně a užívejte si slunka jak to jen jde^^ ozvu se ~ snad ~

Ten song je nice xD


Konan x3


Komentáře

Oblíbené příspěvky