19.6. - Osmažená do zlatova xD


Ahoja lidi^^, omlouvám že na to tak kašlu ale nemám vůbec náladu a ani chuť něco přidávat. Pro mě začínají už tak nějak předčasné prázky a můj mozek se naprogramoval na relax xDD ještě chodím do školy kde se zrovna peču na praxi a dneska mě mistrová ještě mučila vytíráním takže jsem odcházela jako poslední xDDD aspoň že jsem stihla bus domů xD jinak přilezu z praxe dám si sprchu a prásknu sebou do sítě kde se sluním na sluníčku a k večeru jdu s hafanem na procházku^^ tak vypadá můj den a v noci hraju Dragon Age: Procitnutí je to dodatek půjčila jsem si to od Tami^^ tak to musím dohrát a vrátit ji to neměla jsem čas hrát a teď ho mám tak toho využívám xD No s rodinou máme naplánovou dovolenou do Chorvatska do Vodic tak se docela těším a tím začnu psát i ten deníček z dovolené x) takže začátkem července by tu mělo se něco objevit xDD no doufám že tu před dovolenou ještě něco hodím a obejdu SB xD. DA: Procitnutí jsem si nějak oblíbila Anderse miluje koťátka^^ a oplývá vtipnýma hláškama jak říkám jsou to trochu uchyláci ale asi si ten dodatek časem pořídím xDDD njn melu pátý přes devátý doufám že se v tom vyznáte a já si jdu hrát xDDD takže mějte se pěkně a užívejte slunka x)

Pěkně udělané video z Dragon Age II a tu písničku jsem si zamilovala :3


vaše trochu deprimovaná Konan :3


Komentáře

Oblíbené příspěvky