27.6. - Co víc si přát?? xD


Ahoja lidi^^, tak jsem tu hodila pár takových článků no videa a kocouří pomstu xDDD Mám pár dnů do odjezdu a ráno jen rozlepím oči je mi špatně takže házím šavlu do nešťastného wc a ktomu ještě zastavuju menší zánět uší takže se mám úžasně xDDD co říct je mi teď o něco líp *klepe na stůl* a doufám že se do pátku uzdravím x) páč k moři chci dojet normálně a za žádných okolností se nechci pozvracet a posrat xDDD Už se fakt těším k moři^^

Za posledních dnů co se přihodilo? O víkendu byla u mě Tami :3 a užili jsme si to hlavně to ponocování xDD prej Tvl už se rozjasňuje xDD ale byli jsme i v mém oblíbeném lokalu čajovna :3 mám pocit že se to pěkně rozvýjí^^ nechci to zakřiknout a detaily si nechám pro sebe x) ale dá se říct že kdykoliv si na něj zpomenu mám o moc lepší náladu a hřeje mě to u srdce :3

Na prázdniny mám takový plán že konečně dokoukám Naruta už mi zbývá pár dílů a One Piece to je nejhlavnější xDD jinak jak přijedu z dovolené ráda bych tu hodila ten svůj zápisník z dovolené a možná taky se víc věnovala blogu ale nemůžu nic slíbit ráda se pohybuju po venku a mám u sebe svou kámošku Dášu xDD

SB moc se fakt omlouvám že moc nekomentuju ale můžu vážně říct že k vám chodím a ráda x) vím slíbila jsem že oběhnu a zanechám koment ale poslední dobou mi to nějak nevychází a taky tu týden nebudu xD takže kdyby náhodou bylo třídění SB tak si mě prosím zapište x)

To je snad vše takže od 29.6. 2012 odjíždím z ČR a vracím se 7.7. 2012 z Chorvatska...
Ozvu se co nejdřív x)

Toto byl poslední informační článek (možná) xD
Kdybych se náhodou neozvala tak jsem se možná utopila xDD

vaše Konan :3

Komentáře

Oblíbené příspěvky