1.7. 2012 - Pohlazení moře^^


Tak jo dávám tu i třetí zápis včera jsem se na to vykašlala xDDD přeju pěkné čtení xD

1.7. 2012 Neděle
Dnešní den načnu tak že jsem úplně spokojená sedím na balkoně u stolku s noťasem a chladím se příjemně nočním vánkem. Ráno jsme po snídani (máme to s polopenzí) jsme šli rovnou k moři sice jsme před tím vypotili opět litr potu páč máti chystala a chystala... Nešli jsme rovnou na pláž je kamenitá a tak jsme se vyvalili pod stromy do stínu. Pak jsme vlezli do moře no na poprvé mi připadalo dost chladné ale po chvíli jsem se dostala do svého živlu a užívala si vody která mi dělala na tělo dobře. Celé dopoledne a odpoledne jsme strávili u moře vyvalovali jsme se ve stínku, plavali, potírali se krémem a pak tam i papali svoje domácí řízky. Koupili jsme si i zmrzky fakt dobrota a v tom horku jsem byla z toho v nebi. K večeru jsme si i pučili šlapadlo a řádili jsme dál od pláže. Dokonce na chvíli mamča chtěla jet na vedlejší ostrov ale jakmile jsme uviděli jak se tam o skály rozbíjí vlny okamžitě jsme to zamítli a plavili se nazpátek. Když jsme byli poblíž bojek tak jsem se sklouzla ze skluzavky a brácha s tatou mi o kus ujeli (šmejdíci xD) a tak jsme tam řádili. Pak jsme šlapadlo dvojku vrátili a odebrali se zpátky do svého apartmánu kde jsme si dali sprchu a převlekli se upravili a šli na véču na které jsme měli hranolky a řízek + nějaká obloha. Toť je asi vše jdu se bráchou koukat na Hellboye (můj oblíbený ďábel^^) a pak se snad konečně dostanu ke hře DAO: Awakening xDD Dobrou noc...

Pokračování příště...

Komentáře

Oblíbené příspěvky