2.7. 2012 - Spánek je zdravý xD


Ahoja lidi^^, čtvrtý zápis je tu^^ tak přeju pěkné počteníčko xD

2.7. 2012 Pondělí
Dnešní den byl teda fakt u mě uspaný. Ráno jsem se opět probudila trocha spocená a připravila se na snídani. Snídaně to je švédský stůl (máme na výběr) tak jsme se opět dobře nadlábli a pak se odplazili do pokojů se nachystat na pláž. S mamčou jsme pak vlezli do moře bylo trochu chladnější než včera ale jak jsme se osmělili hned jsme si to užívali. I když jsem myšlenkama u číšníka fakt se mi stýská :3 i po kámoškách xD kruci nejhorší je že ať se dívám kde chci nenarazila jsem tu na suvenýri xDD fakt nevím co dovezu xDD. Trochu jsem odbočila a tak se vracím na správnou kolej. U moře ale dneškem taky pořádně pofukovalo bylo to příjemné a tak jsem po plavbě v moři vytuhla předtím jsem si ještě všimla že mamka mě pozorovala. Po dvou hodinách spánku jsem se probrala plná energie a mrkla na mámu která mi zdělila že než jsem usnula tak jsem prý měla zapadlé oči snad až v mozku a šli mi vidět totálně oční obloučky u lebky xDDDD Tvl nechtěla bych se vidět...Pak jsme opět řádili v moři a po dvou hodinách v moři jsme se vrátili na pláž a já opět usnula a spala a spala. Když jsem se probrala otec a brácha byli fuč. Vrátili jsme se na pokoje a připravovali se k večeri a pro moji radost jsem se trochu opálila to víte moje pokožka se opaluje trochu dýl. Večeře byla dobrá a teďkom sedím na balkonu a můj brácha si chce hrát kostičky tak tedy končím zápis opět se mi chce spát. Dobrou noc...

Pokračování příště...

Komentáře

Oblíbené příspěvky