29.6. 2012 - (Ne)Výjezd xD


Takže strkám tu první zápisek z dovolené takže berte v potaz že už uběhl od toho nějaký čas xDDD heh jak si ho teď čtu dost se zmiňuju o číšnikovi^^

29.6. 2012 Pátek
Tak první zápis je tu co říct tento den zhrnu asi tak že ráno jsem si ještě zašla pro vysvědčení ufff...prolezla jsem a zbavila se několika imbecilů xDD. S kámoškou jsem ještě po vysvěčku na chvíli zašla k řece a pokecali jsme a ještě se ji podařilo mě přesvědčit ať jdu na Sweetsen fest...Vlastně bylo i několik důvodu tam jít za prvé tam byl číšník^^ a za druhé co bych pro kámošku neudělala. Mimoto stejnak do Chorvatska pojedu až ve 02:37h. nebylo kam spěchat.
Přes odpoledne jsem se ještě dobalila a připravila si oblečení na odjezd a pak s mamčou čučela na Pomádu njn mladý John Travolta mám ten film ráda a relaxovala u toho. Později jsem se připravila dala si ještě sprchu, upravila se a šla na bus...
S kámoškou jsme čekali ještě na dvě opozdilce a vydali se na akci...Co říct moc jsem se tam nebavila zrovna řekla bych že to byla sračka...ten týpek na podiu jen přiblbě rapoval a kvákal hovadiny. Moc jsem to nevnímala a spíš hledala očkama číšníka....Po nějaké době kdy se mi povedlo kámošku dostat z lavičky měla za sebou i pár pivek. Se mi ho konečně povedlo najít ale ouha on si to šel zrovna do skupinky svých přátel a já jen tak mimochodem jsem měla docela trému ho jít alespoň pozdravit. Ale kámoška mě k tomu dokopala a schválně jsme tedy šli kolem něj a já ho šťouchla do ramene a pozdravila ho s úsměvem na rtech no ten jeho krásnej úsměv na ten fakt nezapomenu^^ (prosím berte mě s rezervou)...
Později pro mě přijela mamča a omámenou úsměvem mě odvezla na pohotovost dělám si srandu frčeli jsme domů se trochu vyspat na cestu...

Pokračování příště...

Komentáře

Oblíbené příspěvky