30.6. 2012 - Zdeeeechnu xDD


Ahoja lidi^^, tak druhý zápis je tu xDD přeji pěkné počteníčko xD x)

30.6. 2012 Sobota
Popravdě spala jsem asi možná tak hodinu a půl pak jsem vztala naházela na sebe oblečení a dodělala pár zbytků. Rozloučila jsem se svými zvířecími kámoši co hlídají bedlivě dům. A s rodinkou vyrazili autem na 13 hodin cesty (kdybych to věděla vzala bych si prášky na spaní). Jízda ještě po tmě byla skvělá v uších jsem měla sluchátka a poslouchala různé písničky a zasněně čučela z okna a myslela na číšnika a kamarádky. Těšila jsem se k moři a cesta utíkala docela svižně z ČR jsme přejeli do Rakouska na dálnici pak jsme se vyhnuli Slovenské dálnici. Páč se nám nechtěla kupovat známka za pár tučných stovek. Popravdě když začalo být pěkně horko asi jsem i kus cesty prospala vlastně jsem takové chvilkové spánky po cestě takže si celou cestu na zpaměť nepamatuji. Ale popravdě pak to začalo být horší a horší slunko pálilo do našeho zeleného miláčka fiatka a my vevnitř se pekli. A k tomu ta kolona kde jsem se dobře zasekli měla jsem pocit že se vařím ve vlastní šťávě a můj tatínek se stal komikem který nádaval ale tak drsně že jsme se prochlamali celou kolonu ve které jsme byli zaseklí hodinu něco.
Měli jsme i pár pauz a u jedné jsme si dali skvělý nanuk který nás nabil na poslední kousek cesty. Byli jsme ale už i tak jak zombíci a když jsme konečně dojeli do konečné destinace Chorvatsko - Vodice. Ubytovali jsme se a pak už si dali sprchu něco vybalili a spali. Zašli jsme na véču a já si teď zvykám na klima a docela se pořád potím už mě to sere. Wifi tu není ale to mě nesere alespoň se pokusím po večerech dohrát DAO: Awakening a s bráchou skouknem nějaké filmy. xD

Pokračování příště...

Komentáře

Oblíbené příspěvky