3.7. 2012 - Smolař to jsem Já xDD


A pátý zápis je taky k mání xD užíjte si ho xDDD

3.7. 2012 Úterý
Dnešní den začínal poměrmě dobře obudila jsem ze spánku už v 07:00h. ale to jsem si řekla že se ještě prospím a tak se probudila až v 07:50h. dlouho jsem se už nepovalovala a vstala páč mi bylo horko opláchla jsem se a nakonec upravila oblekla se na snídani. Musím říct taky že jsem si konečně zvykla na horké klíma a už je mi fajn. Snídaně byla dobrá jen ti lidi jsou jak hejno krys které se jen pořád předbíhá no prostě češi xDDD. Achjo neustále mě ale prudí brácha pořád si chce hrát k*rva nejsem lakomec ale vůli něho se nemůžu podívat ani na to One Piece co mi půjčila Tami nebo alespoň dohrát tu hru...Pořád jen rejpe chápu ho nudí se ale mohl by mi dát svátek...To jsem odbočila no u moře jsem užívala vlny s mámou a taťka bráchovi koupil nafukovací člun a tak si pádloval. Jenže potom na pláži se děsně zvedl vítr a každej bordel nám sfukl do ksichtu prostě úžasné. Potom jsem k tomu snědla čtyři dny starej řízek který byl ještě dobrý a schovaný ve speciálně chladící tašce ale udělal v mých střevách tornádo málem jsem se posrala v moři a pak na záchodě zažívala úlevu...Teď zrovna sedím umytá na balkoně a nebudu mít večeři takže mám pár minut klid od svého milovaného brášky...Vím jsem trochu podrážděná ale do zítřka se to snad spraví. Jo a málem jsem zapomněla pořídila jsem si na pravou lopatku tetování draka (Hennou) je krásný :3. Jinak končím tak dobrou noc jdu vybírat film pro rodinu xD

Pokračování příště...


Komentáře

Oblíbené příspěvky