4.7. 2012 - Agresivní hmyz -_-"


Ahoja lidi^^, tak šestý zápis je tu x)

4.7. 2012 Středa
Dneska byl teda den napůl na prd. Zrovna sedím na balkoně pot ze mě teče a totálně seru na to že mě okoušou ti zasraní komáři je 23:01h. docela pozdě ráda bych možná i spala ale nejde mi to brácha má štěstí že vytuhl tak náhle. Popravdě dneska jsem byla i docela podrážděná zjistila jsem že jsem ohryzaná na nohách a ktomu na mě spadl nějaký jedovatý hajzl a hryzl mě do břicha takže to mám trochu oteklé. Takže jsem celá zvědavá co na mě spadne zítra xDD i když nebyl to tak špatný den hráli jsme na pláži karty, koupali se a taky jsem si půjčila člun od bráchy a s mamkou sním zařádila na vlnách. Taťka měl dneska narozky 41 je to dobrý věk a tak jsme to oslavili bagetou ala pizza ale byla fakt dobrá :3 co říct na dnešek se mi zdál pěkný sen o číšnikovi a myslím na něho^^. Docela mě štve že jsem tu nenarazila na suvenýri ty jsou jedině nejspíš dál ve městě ale tam bohužel nedorazím přes den je tak šílené horko že na to nemám T.T takže nejspíš nic nedovezu je mi to líto a stejnak nám docela docházejí peníze takže je to v kelu...Uvidím třeba se na mě usměje štěstí a něco dovezu. Jinak konečně jsem v moři viděla pěknější rybky než ty mořské hovna které pořád leží na dně moři xDD no končím asi se půjdu přesunout do pokoje ať je ve mě ještě aspoň kapka krve než mě ty svině vysajou xDDD tak dobrou noc.

Pokračování příště...


Komentáře

Oblíbené příspěvky