5.7. 2012 - Pohoupání moře x)


A ten sedmý zápis je tu též xD

5.7. 2012 Čtvrtek
Dnešek byl o něco lepší náladu jsem měla docela v pohodě jen brácha mi ji ráno zkazil hádkou hned po snídani ta jeho puberta mu vlezla na mozek doufám že to sním přežiju. I když už pomalu nastává den odjezdu ještě pátek a v sobotu k večeru odjíždíme takže zítra už budu balit. No vrátím se k dnešku dneska jsem dost plavala s mamčou v moři a když jsem byla na souši dávala si bacha na hmyz ten kousanec na břichu už je lepší ale není na něj pěkný pohled. Opět jsme hlad zahnali pizza bagetou a nakonec jsme si dali i zmrzku. Jinak se přes den nestalo nic zajmavého jen vlny v moři byli fajn houpala jsem se na nich jak lachtan xDD no nic balím to nemám co říct takže dobrou noc spím dneska na balkonu to horko je na zabití xD

Pokračování příště...


Komentáře

Oblíbené příspěvky