6.7. 2012 - Tak už se balíme x)


Ahoja lidi^^ tak je tu předposlední zápis tak si ho užíjte xD

6.7. 2012 Pátek
Tak jsem nakonec na tom balkonu nespala nedokázala jsem usnout páč pod našim balkonem byli závody čtyřkolek a to dělalo pořádný randál a celá moje rodina chrápala jak zabitá nepochopím xD. Ráno se mi nechtělo vůbec stávat ale nakonec jsem udělala ranní rutinu a zašla si na snídani která proběhla chutně xDD Potom u moře to bylo super vlny pořádné a větřík taky takže jsme se mamčou houpali a plavali. Když jsme vylezli plácli jsme sebou na podušky ale byla nám zima tak jsme se přešli vyvalovat na slunko. Konečně jsem si trochu opálila břicho zítra to dodělám xDDD. Hráli jsme karty s bráchou a užívali si předposledního dne u moře a taky se mi povedlo trochu zhubnout jsem na to hrdá x). Jinak nám taťka koupil Tortillu fakt dobrota a zítra se těším na zmrzku páč dneska jsme ji vynechali xD. Teď zrovna sedím na balkonu už zbalená a zrovna mě začal prudit bráška že si chce zahrát hru chjo proč Já?? Mno nic končím tak dobrou noc xDDD

Pokračování příště...


Komentáře

Oblíbené příspěvky