7.7. 2012 - Poslední úsměv Chorvatského sluníčka^^


Tak poslední zápis je tu xD

7.7. 2012 Sobota
Ráno jsme museli dřív stávat páč jsme se museli vypakovat z apartmánu takže jsme se docela zapotili u kufrů a dobalování. Když bylo vše hotovo zašli jsme na snídani a po snídani jsme šli hned na pláž užít si posledního pohoupání na moři. Vše bylo v pohodě užívali jsme si moře páč taťka chtěl odjet až k večeru ale nakonec jsme to přesunuli kolem 17h. den utíkal fakt rychle na jídlo jsme si koupili pizza sandwich a pak ještě zmrzku :3. Řeknu vám dlouho jsem nezažila tak zabijáckou ledovou sprchu matku to málem sejmulo a já se pořádně osprchovala od soli xDD museli jsme se umýt před odjezdem páč nás čekala několika hodinová jízda byla naštěstí kratší ale i tak jsem byla mrtvá...Po sprše jsme vyrazili k autu naházeli poslední věci do kufru a vyjeli cesta docela utíkala a já koukala na krásný západ slunce. Cesta byla docela o nervy taťka už tak dobře přes noc nevidí takže já prožila pár mikrospánku páč jsem chlampala energetický nápoj vůli taťky abych na něho dohlížela že neusíná zatímco brácha a mamka vytuhli jak já jim záviděla xDDD měli jsme pár pauz ale domů jsme dojeli kolem šesté ráno tak jsme se okamžitě vybalili a taťka pak usnul na gauči a brácha odpočíval na kompu a já si dala sprchu a zalezla do pokojíku a spinkala :3

Tak a je konec snad příští rok opět někam pojedu xDD

Komentáře

Oblíbené příspěvky