11.8. - Deštivo místy depky xD

Ahoja lidi^^, házím tu zhrnutí co se vše událo...zrovna jsem u kámošky tak tu mám k dispozici net. Wifina je v opravně a musím si počkat 30 dnů takže do 10.9. pak by tu na blogu mohlo být trochu živo. Tedy pokud ji spraví jinak si budu muset koupit novou nejspíš...teď to jdu zhrnout v bodech.

28.7. 2012 - Osumnácté narozky na ty fakt nezapomenu...máti mě donutila do šatů a já fakt šaty nemám ráda cítím se v nich divně a ktomu vypadám....nemluvit. Dort jsem měla měl tvar čtyrlístku byl pěkný. Nemůžu říct že by ta oslava byla pohroma ostatní se bavili jen já byla prostě tak nějak prázdná...Přišlo mi že nemám co slavit necítím se jinak alespoň zatím.

Zrovna propadám té svoji deprimované náladě někdo mi vážně chybí už jsem ho dlouho neviděla je to na pytel mám pocit že se mi poslední dobou všechno sere a to jsou prázky...

Jinak v záři až budu mít net tak oběhnu všechny SB a taky zkusím tady něco dávat. Nemůžu nic slíbit bůh ví jak budu mít o škole čas...

Takže prozatím je činnost blogu pozastavena...

vaše Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky