11.9. - Píchání do ouška a report za srpen a něco ze září xDD


Ahoja lidi^^, tak jsem zpátky nebo spíše se navrátila z léčebny Wifi a už opět šlape jak má xDD bůh ví na jak dlouho a co ji sejme příště?? xD Nemyslet rači. Jak začít no začneme sprnem nejspíš ať to jde pěkně postupně xD

V sprnu poslední měsíc prázdnin jsem dost často jezdila za svoji zlatou Tami^^ u ní je fakt krásně a jeden se vážně nenudí xD Miluju večery u ní ale i den má vážně dost aktivní život ale nebudu tu vypysovat její detaily z domova přece je to jenom její soukromí^^. Popravdě tento měsíc byl pěkný ale i smutný tzv. jsem spadla ze svého růžově načechraného mráčku obaleným láskou. A taky udělala vážně chybu která mě poučila málem jsem přišla o kámošku která je mi fakt blízká je skoro jako Já. Proto říkám nikdy neříkejte že někam půjdete sní/sním páč ten druhý to může vzít jako slib....A ten růžovej zamilovanej mráček se změnil v deštný. Asi bych to měla říct jinak Číšník na kterém jsem milovala to že má krásnej úsměv a vždycki mě dokázal rozesmát si našel nebo možná si ho našla jiná podle něho šílená osoba xDD Ten den si až moc dobře pamatuju bylo to na konci měsíce 19. srpna ten den byl fakt hrozný. Přidala jsem se k němu i s jedním jeho kámošem začali mezi sebou kecat a přitom se zmínili o té dívčině...v tom parku jak bubnovali na bubny na ten rytmus nikdy nezapomenu statečně jsem držela slzy xD Přitom Tami^^ i umřel křeček Luffy naštěstí druhý den jsme našli takového zlatého krtka ve zverimexu x). Večery jsem občas pobrečela teď už asi jsem v pohodě i když chytám chvíle kdy jsem fakt zdeptaná chybí mi ale nějakou dobu se v čajce neukážu nedokážu to teď...Nebudu sviňa přeju jim to ale na druhou stranu bych se nejradši zapíchla xDD. Co se ještě událo jo vykastrovali jsme našeho milovaného kocoura Brita chudák dva dny se z toho zpamatovával xDDD

V září začala zas ta otravná škola a začali jsme praxi první den na sedm ale druhý už na šest xD takže stávám s tatou ještě že má cestu kolem moji školy jinak bych chcípla na cestě *zaklepe na stůl* xDD. První den ve škole nic moc konečně vypadlo několik těch imbecilů ale pořád je to na nic ještě by to chtělo vyčistit. Třídu máme z kabinetu tak jsme tam jak sardinky OMG bolí mě z toho zasranýho sezení tak páteř a nohy že tam nejspíš natáhnu bačkory xD vážně a ktomu vypadla docela fajn učitelka a máme v tom fakt guláš prostě na nic. Nebudu to řešit xDD

Dneska byl opět den docela na nic sice máme vtipálka učitele na Fyziku prej: Víte jak si uděláte z baráku automat? Hodíte šutr do okna a vypadnu Já xDDD Jméno tu strkat nebudu nechci aby mě našli spolužáci už tak mi stačí že je každičký den uvidím xD. Docela mě štve že ráno je docela zima a odpoledne se peču v oblečení zítra se už má prý ochladit tak uvidíme xD. Popravdě ale jsem poslední dobou z té školy K.O. a to je teprve začátek ale to nějak zmáknu. I když dnešek měl i stinné stránky např.: Byl dobrej oběd, píchla jsem si opět další dírku do ucha tentokrát do levého vyrovnávám na pravé skore díky moji kamarádce a přemýšlím o další i když máti z toho není nadšená ale mě se to fakt líbí :3. Ráda bych zase pokecala moji sestří Vini^^ ale nějak na ni nemůžu narazit zatím =C

Co chystám na blogu? Prozatím nic teda o víkendu chci 100% oběhnout své SB :3 přidat nějaké články třeba videa, obrázky atd.. Přemýšlím i o tom že bych si chtěla i něco napsat ale zatím netuším očem by to bylo a popravdě moje povídky jsou nedodělané a nikdy nevím jestli se k nim vrátím xDD To je snad vše jdu si zahrát svýho milovaného Assassina tak se mějte pěkně a přeju pevné nervy do školy^^

Konan :3

Komentáře

Oblíbené příspěvky