23.10. - Jsem vyřízená xD


Ahoja lidi^^, jsem vyřízená a to jsem byla ve škole pouhé dva dny a mám dost. V pondělí jsem skenovala půjčené sešity a následně je lepila a občas přepisovala a to do půlnoci už jsem si připadala jak zombík. Páč jsem odpoledne díky bohu přežila naši sadistickou zubařku a čekají mně další dva zuby za měsíc =/ xD. A dnešek tak dopoledne ve škole to byla docela pohoda až tedy na to že bych se mněla naučit na zítřek angličtinu, ekonomiku a technologii mého řemesla xD. Ale přeskakuji když jsem se vrátila domů tak na mě čekalo osum kubíků nasekaného dřeva na uložení takže peklo...tak jsem celé odpoledne strávila nad dřevem až do večera (celá rodina makala sama bych si asi hodila lano a pohoupala se za krk xD)...A teď už se mi nechce učit a mám chuť zalézt do postele^^. Takže to vidím tak že budu opět vzhůru do půlnoci ať žije můj noční život xD. Lidi držte mi prosím palce ať to zítra zvládnu x)

více pod perexem xD


Jinak jsem se koukla na e-mail na náštěvnost za minulý týden a počet lidí mě potěšil^^
takže děkuji že tu chodíte x) a byla bych ráda za nějaké ty komenty^^

Navstevnost za minuly tyden (15.10. 2012 - 21.10. 2012) je:

Pondeli: 7
Utery: 12
Streda: 18
Ctvrtek: 15
Patek: 5
Sobota: 8
Nedele: 6

Celkem: 71

Budu se snažit tu dávat články vlastně měla jsem nějaké nápady ale bůh ví jestli budu mít čas to sepsat atd. ale vlastně chci. Nechci tu mít jenom přítomné anime ale i to co ráda sleduju^^. To je asi vše jdu se vrhnout na učení xD


Konan^^

Komentáře

Oblíbené příspěvky