25.10. - Sladký prázdniny^^


Ahoja lidi^^, tak si užívám podzimní prázky a využívám je naplno xD sice ráno jsem byla mírně "protivná" má to více vlivů ale to mě umí perfektně vytočit máti s bráchou xD. Ale jinak to byl vážně krásný den s kámoškou jsem konečně sehnala dáreček pro moji Tami^^. Schází tomu jenom flaška vína ale pro tu zajdu možná zítra xD. A pak jsme vlítli do moji oblíbené čajky sice tam byl jiný číšník ale to mi nekazilo náladu. Obědnali jsme čaj a vodnici^^ tentokrát jsme měli tabák kávu a můžu říct že fakt dobrota prostě :3 xD. Ale na večer se tam ukázalo to usměvavé sluníčko které mám velmi ráda^^. Nepřechází to... Sama ani nechci nejde to. Možná za rok... Prozatím doufám a zoufám. Na ten jeho krásný úsměv nemůžu zapomenout. Ale prostě to byl pro mně moc pěkný den^^ doufám že za ty prázky tu dám ty články které chci ale uvidím jak bude čas nechci sedět doma u noťasu xD. No nic tak se tu mějte x)

vaše Konan :3

Komentáře

Oblíbené příspěvky