31.10. - Halloween

Ahoja lidi^^, tak dneska je halloween moc tenhle svátek neslavím tedy ani není čas nebo spíš energie tento týden mám praxi a slušně se to na mně podepisuje...stávání ve 4:20h. a stíhat bus co jede v 5:06h. V tu dobu sakra chci mít ještě půnoc xDDD. Ale co nadělám praxe je praxe a mistrová je mistrová. Chtěla jsem jen dát vědět že žiju ale tento týden mám docela náročný zítra se jdu zapsat do autoškoly a v pátek bude oslava narozenin moji Tami^^ už mám všechny věci jen doufám že v pátek dřív vypadnu z praxe zatím nevím jak to udělám...A blog nechci ho vyřazovat když jsem ho alespoň trochu nakopla k pomalému pochodu xDD. Jinak svátek Halloween se mi líbí alespoň v té americe mají nějakou zábavu xDDD i když já už asi okolí děsím svým zjevem i tak...No nic mějte se pěkně jdu spát^^


vaše Konan x)

Komentáře

Oblíbené příspěvky