4.11. - "Mizerie"


Ahoja lidi^^, já vím seklo se to tu ale mám za sebou docela náročný týden i kousek víkendu. I když se cítím fakt mizerně tak to mu nepřidavá ani to moje nateklé rameno. Jo mám problémy v sobotu jsem byla u masérky a prý mám úplně bloklé levé rameno a výš než to pravé takže ke všemu jsem díky praxe ještě křivá páč jsem nad výrobkem stále ohnutá. Nevím co teď stím budu dělat ale masérka mi doporučila jointa denně...už jsem dost zkažená a ke všemu ještě tohle... Kámošce jsem předvedla opět co ve mně stále dřímá a asi jsem neměla. Cigareta po dvou letech ne že bych nějak kouřila ale když mi třeba nabídla kámoška půlku tak jsem si dala to bylo ještě na základce hold jsem byla zvědavá jaké to je. A teď po dvou letech opět žádná změna. Stále mám radši vodnici ale možná si od ní dám pauzu uvažuju nad tím. Když nad tím tak uvažuju dám si pauzu snad úplně mám fakt strašně silný pocit viny že jsem děsný člověk a lituju toho jsem prostě nešťastná z pátku i soboty. Nemůžu vám o tom říct víc ale fakt jsem se snažila aby si to užila mám ji ráda ale zklamala jsem nejspíš... Kdo se kouká na TVD občas se vidím v Klausovi nebo Damonovi. Končím mějte se pěkně^^


vaše Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky