The Vampire Diaries


A o čem je vlastně celý seriál? No hlavně se to točí kolem sedumnáctileté Eleně Gilbert která se svým bratrem Jeremym přišla při tragické nehodě o rodiče. Každý se stím vyrovnává po svým Elena sedí u hrobu svých rodičů a Jeremy svůj smutek řeší drogama. Přitom se je snaží vychovat teta Jenna. První školní den se oběví ve škole nový tajemný student Stefan. Elena i Stefan se do sebe zamilují i přes Stefanovo zvláštní chování netuší že on je několik staletí starý upír. Aby toho nebylo málo v lásce budou mít spoustu překážek například takového staršího bratra Damona který je nebezpečný. Naštěstí se seriál netočí jen kolem Eleny ale i jiných postav.

více pod perexem...



Abych byla upřímná nebudu tu vypisovat o čem jsou včechny tři série i ta začínající čtvrtá. Nebudu zbytečně spoilerovat kdo by se na to pak podíval? :D Chci jen říct že seriál je vážně skvělý a ten kdo miluje upíry, vlkodlaky, čarodějky a hybridy si zkrátka příjde na své^^. Prolíná se tam minulost která stojí za to. Co taková sobecká Katherine Pierce/Petrova? Jakou měla minulost a co zapříčinilo že je taková jaká je? Upřímně tuhle postavu nemám zrovna v lásce xD. Dva bratři Damon Salvatore který nenávidí svého bratra díky kterému stratil svou milovanou Katherin. Když mu do cesty vejde Elena je rozhodnutý o ní bojovat. Miluje když své oběti rozproudí krev v žilách předtím než ji usmrtí večným polibkem na její krk. Stefan Salvatore na pohled normální sedumnáctiletý kluk který má za sebou temnou upíří minulost dříve se mu říkalo "Rozparovač" který si užíval zabíjení lidí. Miloval krev a nemohl se ji nabažit než ho z toho pomalu dostávala jeho upíří kamarádka Lexi. Vyklubal se z něho později vegetarián který po lesíku nahání nevinné zajíčky, veverky a srnky. xD A když se nám do Mystic Falls připletou Původní upíří to je ještě větší adrenalin. Eleně půjde o život hodněkrát...Chudinka je taky Dvojnicí které jsou většinou odsouzené k smrti ale to by nebyla Elena aby z toho nějak nevyvázla. Postavy jsou tam různorodé ti dobří i zaporáci. Některé postavy vám v počátku seriálu budou prostě lézt na nervy se svým chováním třeba taková Caroline ale časem se z ní stal úžasný člověk. Jsou tam propletené vztahy a postavy prostě dospívají k různým rozhodnutím které ovlivní druhé. Jsem hlavně ráda že ty lidi co mi občas lezli na nervy se v průběhu seriálu docela změnili a jsou lepší^^

Co se týče párovaním Stelena a Delena je mi to jedno ale viděla jsem hodně komentů které to velmi dost řešily xDD. Počkat vlastně bych měla říct že Stefan a Elena k sobě patří ale to neznamená že jsem fanda páru Stelena jen tím chci říct že mi příjde že k sobě patří je mezi nima takové pouto které se mi líbí. Delena to je zase takové zakázané ovoce a prostě mi příjde že k sobě nepatří i když některé scény s nimi se mi líbili x3. U Damona bych raději viděla Rose která bohužel ale zemřela. Pak je tu náš hybrid (Ni)Klaus mám pro něho teď velmi velkou slabost x3 a docela by se mi líbil s Caroline která ho ale pěkně odmítá což se mi líbí xDDD


A to je snad všechno^^ pochybuju že tohle bude někdo kopírovat xD
jen doufám že jsem vás navnadila se na to kouknout x)

Komentáře

Oblíbené příspěvky