10.12. - Něco do deníku


(Krásný vlk^^)

Ahoja lidi^^, tak za okny vidím sníh a v těle se mi dělají ledové kostky. Za pár dnů tu bude Štědrý večer nějak se na ty vánoce těším^^. Dárky už mám pro svou rodinu i sestřičku^^. Dlouho jsem se neozvala minulý týden byl pro mě dost náročný ve středu jsem byla na pohřbu prababičky bude mi chybět. Každý rok na Nový rok jsem ji vozila větvičku štěstí x) a teď nevím jak to bude ale už jsem se s tím vyrovnala potřebovala jsem čas. Čtvtek, pátek a sobota už ani nevím co jsem všechno dělala nejspíš seděla s rodinou doma v teple a zašla občas na procházku s Dášou která miluje sníh xD. V neděli jsem měla jízdy a přežila jsem to ve zdraví a začíná se mi to líbit sedět za volantem ale musím si zvyknout. Tento týden mám praxi takže mě zabíjí stávání ale dnešek mi utekl docela rychle za což jsem ráda a mistrová kupodivu je na mě hodná x). S Fyzikou a Matikou se chystám válčit ještě po praxi a doufám že se mi to povede. Co víc říct asi změním desing na nějaký trochu veselejší ale uvidím jak se mi bude chtít^^ ale i tak vám přeju do začátku týdnu hodně štěstí ať se vám daří. Ozvu se někdy x) xD


vaše Konan x)

Komentáře

Oblíbené příspěvky