12.12. 2012 - Magické datum^^


Ahoja lidi^^, nemohla jsem si dneska nevšimnout že tu máme tak zajímavé datum které už v životě nezažiju xD. A tak jsem tu musela dneska něco napsat. Zrovna sedím v pokoji v křesle a do noťasu si stahuju údržbu auta z cedla co mám pučené a zítra ho musím vrátit. Dneska jsem v celku měla pohodový den praxe mi docela utekla skoro celej den jsem proseděla na židli a tlačila do formiček těsto. Co říct docela relax i když dneska jsem se slušně i zasmála se svou skupinkou na praxi. Ve třídě se najdou i fajn lidi^^ naštěstí xD. Všimla jsem si že v prvním ročníku mě tihle děsně srali a teď s nima dobře vycházím změnili se x) za což jsem ráda. Po praxi jsem měla jízdy a začínám tomu vážně přicházet na chuť sice se stále stresuji ve křižovatkách ale to půjde xD. Po jízdách se tu dostavila moje Tami^^ a dneska tu u mě i přespí protože šla do divadla. A nestihla by po divadle vlak...už se těším až tu bude semnou^^. Vím že teď píšu hlavně články do deníku ale nemám moc energie napsat tu těch pár článků co chci ale o Vánocích to snad výjde xD. Mějte se pěkně^^


vaše Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky