2.12. - Stojí mi vlasy hrůzou xD


(Ten jeho úsměv miluju :3 xD)

Ahoja lidi^^, tak tu máme prosinec dneska byla první adventní neděle a za 22 dní bude Štědrý večer a prázdniny :3 xD už se těšíte? :D Já docela jo sice zase jsem byla na nemocenské a zítra mám jít do školy xDDD už teď mi stojí vlasy na hlavě v hrůze co na mě od učitelů vyletí a mistrové ta mě rovnou zabije =/ jsem stím smířena xDDD. Co se týče dopisování sešitů to se zvládne snad xD. Čeká mě zítra náročný den a je to divné chvíli se mlátím do hlavy že se vůbec těším vlézt do toho ústavu pro úplně blbé xD. Naše fenka vrah Dášeňka je v období kdy má v mozku jen šťěnátka a jeji švarný princ se už snaží po večerech za ní zdrhnout xDDD LoL dneska jsem se to dozvěděla od sousedky. Ještě že ho zavírají v garáží páč kdyby takových Dášenek bylo víc asi si hodím lano a pověsím se za lustr. Nerada s ní chodím na procházky když má takové šílené období xD. Co víc říct snažila jsem se teď trochu ještě poučit ale nějak mi to neleze do hlavy takže to vidím tak že mě asi zítra z toho švihne^^ tak se mějte pěkně a hodně štěstí do nového týdne x)

Konan x)

Komentáře

Oblíbené příspěvky