25.12. ~ Co se vše událo xD


Ahoja lidi^^, já vím moje neaktivita jsem zdechlá a líná tu něco dávat xDDD a teď to bude ještě horší do rukou se mi dostal Assassin's Creed III moje závislost :3 jsem na začátku ale užívám si to xD. I když napadlo mě že jak se dostávám dál mohla bych tu dát popis postav no a nějaké věci ohledně toho^^. U nás Štědrý večer byl krásný^^ ummm trochu se stydím kolik jsem toho dostala ale všechno to jsou takové praktické dárky které využiju x). Jsem prostě šťastná zavládla u nás taková pěkná atmosféra. Dneska jsem byla u babičky z matčiny strany a zítra jdu z taťkovy. Ještě před vánoci jsem byla v kině na Hobitovi a musím říct ten film je vážně úžasný^^. Byla tam semnou kamarádka a užili jsme si to x). A pak ještě v úterý jsem byla se třídou v kině na Nedoknutelní je to film podle skutečnosti a dojal mě^^ doporučuju se na to podívat xD. Jinak ve zdraví jsme přežili konec světa ale musím se přiznat jsem ráda že je ten den zamnou xDD i když užila jsem si ho xDDDD. Tak se mějte pěkně a užívejte si vánoční svátky^^


vaše Konan xD

Komentáře

Oblíbené příspěvky