3.12. - Přežila jsem pondělí xDD


(ten výraz Klause xDD a toho chlápka co má zděšený výraz tak se mu nedivte Stefan ho donutí vypít ve skleničce krev jeho ženy xDDD)

Ahoja lidi^^, tak jsem to z obdivem přežila a mám dobrou náladu^^ sice dneska jsem bojovala s matikou a s tou budu bojovat až do konce páč se ta známka trochu posrala a fyzika je na tom podobně ale stačí si jen doplnit známky takže na tom máknu xD. Kdybych nebyla prostě tak chcíplá tak by i ta matika dopadla lépe ale co nadělám...Mistrová mě naštěstí nezabila jen na mě naléhá ať jsem hlavně na praxi a já chci být páč tu známku potřebuju. Díky bohu že tento měsíc už je poslední týden praxe. A pak jen týden takových těch blbostí kterých se nezůčastním pomůžu taťkovi s cukrovím. Páč mamka pracuje ve večerce a šéf ji nedá volno (hajzl). Takže ve škole budu dva dny a budu mít klid^^. Už se těším na ty vánoce docela xDD už mám i důvod xDDD. Zítra půjdu do města koupit k vánocům něco mamce a moji Tami^^. Ve škole zítra končím brzo takže času budu mít dost x). Tak se zatím mějte^^


Konan^^

Komentáře

Oblíbené příspěvky