24.1. 2013 - New Desing ~ Father and Son

Ahoja lidi^^, tak je tu nový kabát blogu který se mi vážně líbí^^ xD. Drbala jsem se s ním pěkně dlouho xD ale výsledek stojí za to. Je to první dess ve kterém je i video které miluju :3, děkuji Vini že jsi mi ho hodila na stěnu fb^^. Haytham a Connor z Assassin's Creed III nejraději mám Haythama je to prostě skvělá osobnost^^. Sice do té hry jsem se ještě tolik nepustila protože není tolik času kolik bych chtěla ale až zvládnu zkoušky na řidičák tak se do toho více opřu^^ xD. Mezitím jsem dohrárala Assassin's Creed: Revelations a musím říct u konce mě to nějak dojalo TwT... To víte Ezio srdeční záležitost^^. Jinak vím docela dlouho jsem se neozvala ale měla jsem toho hodně hlavně škola bojovala jsem o známky páč mě týrala matika a fyzika. A autoškola zrovna se připravuju na zkoušky. Tak mi držte pěstičky ať to zvládnu^^. Co víc říct zrovna jsem na nemocenské přepadla mě nějaká viróza v pondělí a nechtěla se mě pustit. Takže do sebe házím prášky a připravuji se na příští týden psychicky xDDD. No nic končím nějak jsem se rozepsala xD. Ale i tak doufám že se vám nový dess líbí x) a kdyby něco napište^^


Moje hodnocení xD
Název: Father and Son
Spokojenost: 100%
Od: 24.1. 2013
Do: dokud se mi to bude líbit xD

Komentáře

Oblíbené příspěvky