7.1. - Milý deníčku jsem vrahoun xD


(závislost na Dexovi :3 xD)

Ahoja lidi^^, tak jak jste přežili Sylvestr? Doufám že máte všechny prsty xDD a nespali v příkopě xDDD. No já Sylvestr slavila doma s rodinou a kamáradem od bráchy. Bavili jsme se skvěle skoro do půlnoci mastili karty a popíjeli vodku s džusem^^. O půlnoci jsme si přiťukli vínovým sektem a pozorovali ohňostroj z okna. Když ustal šli jsme střílet petardy a rakety no užila jsem si to x). Pak ve čtvrtek opět začala škola a tento týden mám praxi. Dneska jsem měla ranní a docela se mi dařilo *klepe na stůl* nechci to zakřiknout xD. Zítra ale už máme odpolední a tak se více vyspím^^ miluju spánek^^ xD. Jinak o víkendu zesnul můj milovaný křeček Vrtík TwT nejhorší je že jsem ho museli dodělat trápil se...A já mám z toho špatný svědomí no trápí mě to. Jsem vrah svého křečka asi proto mě napadl tenhle název článku. Děsný xDD. Co říct přemýšlím jestli si pořídím dalšího páč mi chybí to večerní vrzaní jeho kolotoče a ty malé stvoření miluju^^. No nic na začátek týdne vám přeju hodně štěstí a dobrou noc x)


Konan^^


Komentáře

Oblíbené příspěvky