24.2. - Je mi neskutečně skvěle...



Ahoja lidi, tak se Vám po dlouhé době ozývám že žiju a ten nadpis velká ironie...je mi mizerně jak fyzicky tak psychicky. Sice tento týden jsem měla prázky tak jsem si odpočinula i díky tomu že tata s bráchou byly na horách lyžovat. Zítra už jdu do školy ale to snad přežiju. Jinak i přes své mizerné naložení jsem si tento týden užila byla jsem na narozkách slečny od číšníka...pokud někdo zpomíná často jsem se o něm zmiňovala. Popravdě s jeho holkou jsem se natolik spřátelila že jsem ráda že jsou spolu a přeju jim to^^. I když mě provází smůla neudělala jsem 2x jízdy na řidičák a asi mě z toho trefí šlak...Na druhou stranu jsem si koupila nový mobil SONY XPERIA miro a zamilovala si ho :3 sice mi pěkně provětral kasičku ale stálo to za to xD. No jinak aktivita tohoto blogu silně pokulhává a já to vím ale asi stím nic moc neudělám. K SB chodím ale málokdy napíši komentář...ne aby jste si myslely že na vás taky seru :DD. Poslední dobou mám chuť něco napsat ale nevím jestli se k tomu dohrabu. Opět mě chytla mánie na mladšího Danteho :3 takže se jdu kouknout na Let's play xDD. Mějte se pěkně...


Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky