22.3. ~ Já a můj stín smůly...



Zdravím^^, dlouho jsem už nepsala žádný zápis do svého deníku. Sice se toho událo vážně docela dost a měla jsem vždy chuť se o něčem zmínit ale neudělala to. Tak to trochu napravím. Byla jsem docela nemocná a prohání mě moje střevní a žaludeční blbůstky ale dá se to přežít. Něco jsem zhodila a stihla se opět zamilovat. Ano vážení slyšíte ZAMILOVAT a tohle já nechtěla...fakt že ne. Protože pro mě to vždy dopadne špatně. Opět se máchám v tom stavu kdy jsem mimo a hrabe mi z toho. Nevím jak ho zaujmout. Ale potkali jsme se na zkouškách na jízdy. Bylo to strašně fajn. Dneska jsem seděla přesně na místě kde minule a toužebně koukala na to místo kde seděl on. Dělala jsem zkoušky na jízdy ale neudělala jsem to zase. Už je to hrozné ale mám pocit že já už fakt nemám žádné štěstí...Mrzí mě to ale asi jsem fakt na hovno. Nedávno jsem si pořídila Devil May Cry a z mé strany jsem si tu hru zamilovala :3. To je asi vše, mějte se pěkně^^

Komentáře

Oblíbené příspěvky