10.4. - Stále doma :3


(má krásný úsměv^^ když je sním :3)

Ahoja lidi^^, tak se ozývám, stále jsem na nemocenské a ještě si dlouho pobudu. Od včerejška beru silnější antibiotika a cítím se jak dušená zelenina :/ xD. Co celé dny dělám? Upřímně buď jsem zahrabaná v posteli čtu si knížky a nebo koukám na Spartaca xD. Nic moc dělat nemůžu ale už mi to leze na mozek. Poslední dobou jsem ale docela i neklidná trápí mě ta autoškola chci udělat ty jízdy ale buď to nemůžu udělat nebo se mi tam nasere škola a nemoc. Co se týče školy asi mě trefí šlak až to budu dohánět xDD...mistrová mě zabije^^. Přemýšlím i nad svou budoucností a děsí mě to mám totálně v mozku zmatek. Bojím se že se nikde neprosadím a vlastně mám i pocit že jsem si svůj život už od začátku posrala...Moje pesimistické úvahy jsou na rozbití držky. Povšimla jsem si ale že se nesere život jen mě ale i mým spolužačkám alespoň jejich Facebook na to poukazuje. Alespoň v tom nejsem sama :DD. Vím hnusný ale cítím se lépe. Docela jsem teď ráda že je doma klid *klepe na stůl* žádný hádky a řev... Jinak píšu povídku sice mám první kapitolu ale pokud mě to bude držet mohla bych to tu i dát^^. Doufám že mě neukamenujete za gramatické chyby ale bohužel s tím mám pořád problémy :/. Potřebovala jsem se vypsat tak se mějte pěkně a lépe jak já xD


vaše Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky