3.4. - New Desing ~ Crixus and Naevia


Ahoja lidi^^, tak je tu nový dess, původně jsem tam chtěla někoho jiného^^ ale bohužel se stala tragedie s kterou jsem počítala ale nemyslela jsem si že příjde tak brzo. Koukám na seriál Spartacus už od jeho počátku a zamilovala si postavu Neporaženého gala Crixa i jeho milou Naevii^^. Bohužel v poslední třetí sérii v osmém díle padl a s Naevii to vypadá dost černě... Zhlídla jsem to až včera večer a pobrečela si nad tím jak želva T.T. Proto jsem musela na jejich počest splácat desing. Když jsem teď nemocná (blbá imunita...díky brácho) přidám tu články na téma Spartacus musím upozornit je to seriál plný násilí, sexu ale má to dobrý příběh a ti co překousnu potoky krve a zvrhlíky si myslím že je to chytne jako mě^^

Jinak velikonoční prázdniny jsem si užila u kamarádky^^ bylo tam krásně a nenudila jsem se xDD. Poprvé jsem viděla jak se telí kráva pořád k tomu nemám moc slov ale telátko je krásný :3. Zahrály jsme si hru Hobbita, člověče nezlob se a k tomu vodnica...můj ráj na zemi. Skoukla jsem tam dost filmů občas tam mrzla ale i tak tam bylo krásně^^. Víc už nepovím a zpátky k dessu xDD


Moje hodnocení :3
Název: Crixus and Naevia
Spokojenost: 100%
Od: 3.4. 2013
Do: uvidíme...

Doufám že se vám dess líbí a pokud něco napište^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky