11.5. - Mrtvá zóna...nebo jsem mrtvá Já?


Ahoja^^, vím měsíc jsem se neozvala ale nebyl čas, nálada a ani co napsat. Upřímně se snažím soustředit na školu ale moc mi to zrovna nevychází xC. Achjo občas si říkám že bych chtěla svůj život restartovat a začít úplně od začátku... přála bych si lepší zdraví, povahu, mozek a mít úplně jinej život než vedu... je to smutný ale strašně bych si přála žít v jiném světě. Stále jsem ten snílek co se snaží být silnej a nepropadat se do depresí a nebát se. Nikdy jsem ničeho nedosáhla abych na to byla fakt hrdá. Nemám přítele a ta zamilovanost mě přešla nejspíš to nemá budoucnost. K tomu pro mě skončila čajovna chodila jsem tam jen proto že tam byl číšník s krásným úsměvem a přítelkyní která už čeká miminko. Našla jsem si tam přátelé ale teď to skončilo...oba daly výpověď zasáhlo mě to. Když jsem to dozvěděla chtělo se mi strašně plakat T.T. Jsem nejspíš přecitlivělá ale fakt mě to zamrzelo díky nim mám prostě krásný vzpomínky^^. No nic už jsem si tu vylila srdce a stačí mi to. Přiznejme si kdo to čte? Pokud někdo tak mě to těší... Mějte se pěkně a ať vám v životě vycházej věci kterých chcete dosáhnout. Moje cesta je ještě dlouhá doufám že se jednou otočím zpátky a budu konečně na něco hrdá...


Konan


Komentáře

Oblíbené příspěvky