30.5. - Poslední dobou není o čem psát...


Ahoja lidi^^, zase to tu mám chuť zabalit... Nemám o čem psát. Poslední dobou jen chodím po blocích a čtu si jejich články obdivuju je fakt že jo že u toho vydrží. A skoro každý den mají o čem psát. Jejich život je zajimavý ale můj se někde zasekl v míste kde nic není. No nic nebudu se litovat je to blbost. OMG to co jsem zrovna chtěla napsat se mi nějak vykouřilo z hlavy Q.Q xD. Minulý týden v pátek jsem měla svátek ten den mi bylo nejlíp :3. Doufám že zítřejší pátek bude příjemný a všechno zvládnu :DD. Děsně se těším na prázky doufám totiž že se mi vrátí nějaký ten elán a budu happy^^. Na prázdniny zatím nemám žádné plány ale i tak bych si přála odjet někam na ostrov. Kolem mě jenom krásný modrý moře, vyhřátý písek od slunce a vyvalovat se ve stínu od palmy... My dream :3. Měla bych už změnit dess na blogu ale nechce se mi nic se mi nechce xDD. Mějte se pěkně x)


Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky