25.6. - Magořím... žádná novinka xD


(není mi pomoci :3)

Ahoja lidi^^, je mi tak skvěle a vlastně po dlouhé době kypím dobrou náladou.... LoL ale jsem idiot... proč řeknu že se toho chci zbavit O.o. To víte Tami měla svátek (před měsícem xDD) a já ji dala kaktus xD. No není to sladký? Upíchaný dárek xD. Občas jsem tak upřímná že si to neuvědomuji O.o! xD. To mi řekla matka a já si ani neuvědomuji že jsem to řekla -_-" ... Trapas se stydím.... Tami odpusť jsem děsná kamarádka... Zítra mě můžeš utopit jestli tedy půjdeme na bazén xD. Upřímně vím že jsem teď tak trochu více magor do filmů Rychle a zběsile. Měla bych upustit ale ono to nejde... Chytlo mě to tak náhle a zatím mě to nepouští i moji pracovní plochu zdobí Dom s Letty.

Co se týká školy už tam nelozím stejně to nemá cenu. Takže mám už takové prázdniny^^. Jen v pátek pro vysvědčení modlím se aby tam nebyl neklas protože někteří naši učitelé jsou trochu více magoři -.-" ... Jinak u nás teď jenom prší ale nevadí mi to je příjemný chládek xD. Sice mě chytlo revma do zubů a mám chuť si ty zadní zuby vytrhat ale zatím to přežívám xD. Jinak jsem si dneska adoptovala šnečka je to mimčo. Našla jsem ho na procházce se psem a byl to takový prcek že jsem se rozhodla vzít ho domů. Na té cestě hodně jezdí cyklisti ještě by ho sejmuli. Už má jméno Dominic^^. Jistě víte po kom xD ten prcek se docela rychle plazí takže to bylo jasný xD. No nic jdu si zahrát Dragon Age :3 tak se mějte pěkně x)


Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky