28.6. - See ya xD


(No nejsou sladcí? :3)

Ahoja lidi^^, tak škola je v tahu na dva měsíce.... xD. Jak já se těšila :3. Druhý ročník úspěšně zvládnut měla jsem z dneška nervy... myslela jsem si totiž že budu mít neklas z praxe ale díky bohu se tak nestalo xD. I kdyby byl tak to není tak hrozné na to se nemusím učit xDD. I když děsí mě třeťák pár lidí nedalo prý zkoušky O.o! Se poseru xD. Ale jindy^^. Mám skvělou náladu a nebudu si ji kazit x)

Čím se ještě pochlubit? Středa tento týden úžasný den který jsem si užila :3. Byla jsem totiž s Tami na bazéně a užívali si celkem klídku dokud tam nepřišla i moje máti xDD tedy byla ještě větší prdel xD. Nejlepší jak jsme se ji snažili schovat vždy nás našla :DD. Nebo tobogán jsem se tam vždycky na začátku otočila jak tuleň xDDD. Upřímně ke konci už jsem byla utahaná jak kotě a Tami podle všeho taky xD. Máti nás pak autem vzala do motorkářské restaurace kterou nám doporučil taťka. Že tam mají luxusní hambáče musím uznat že měl pravdu x). Po jídle jsme dojeli k nám domů a musím nadšeně napsat že jsem ji taky nakazila z Rychle a zběsile xDD. Později musela domů a šli jsme na vlakové nádraží (to bylo taky rychlé a zběsilé přitom spěchu xD) ale pěkně jsme zmokli ale naštěstí stihla vlak. Já po cestě domů myslela že chcípnu nějak moc často chodím po kolejích a ten déšť hnus :/ xD.

Teď když to čtu jo vím je to taková patlanice ale já ji rozumím a to je hlavní xDDD.
Končím mějte se pěkně a příjemný začátek víkendu^^

Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky