Rychle a zběsile: Tokijská jízda / Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006)


Rychle a zběsile: Tokijská jízda / Fast and the Furious: Tokyo Drift
Další název: Fast and the Furious: Tokyo Drift, Rýchlo a zbesilo: Tokijská jazda
Žánr: Akční / Krimi / Thriller
Země: USA / Německo
Délka: 100 minut
Premiéra v ČR: 20.7.2006



Popis:
Absolutní outsider Sean Boswell (Lucas Black) vidí v nelegálních automobilových závodech jediný způsob jako utéct před tíživou realitou světa sešněrovaného konvencemi a nesmyslnými zákazy. Tím si ovšem proti sobě poštve řadu oficiálních autorit, které ho po jednom velmi nepříjemném karambolu chtějí poslat do vězení. Aby se Sean této nepříjemnosti vyhnul, odjíždí do Tokia žít ke svému příbuznému. Jenže tady se cítí ještě hůř, protože mu tu chybí jeho největší koníček. Pak ale pronikne do světa drifterů, vyznavačů speciální automobilové disciplíny, kterou charakterizuje kouř z pálících se pneumatik, a nálada a problémy jsou zpátky. Bohužel několikanásobně větší, než jaké měl doma. Cena za prohru v souboji s tokijským šampiónem v driftu, který má navíc vazby na japonskou mafii Jakuzu, je příliš vysoká. A podtrhuje ji fakt, že se Sean zakoukal do jeho přítelkyně. V tokijských ulicích bude brzy pořádně horko.


Tokijská jízda tenhle film jsem viděla už několikrát a nikdy mě neomrzel xD. Líbí se mi prostředí Tokia ale i nových postav s kterými se tu setkáme. Hlavně se mi líbil Han (Sung Kang) který tady v tomhle díle umřel nebo to nějak přežil páč se oběvil i v dalších filmech Rychle a zběsile xD... Hlavní hrdina Sean (Lucas Black) má štěstí na přátelé ale je to takové lepidlo na problémy. Miluje závodění protože jen tam utíká od reality. Příběh je o dost lepší a propracovanější příjemně se na to dívá. Nejvíc mě přitom závodění zaujalo to driftování je to drsný ale úžasný. A na úplném konci se tam zjeví Dominic Toretti hned jsem měla úsměv na rtech xDD. Doporučuju se na to kouknout^^

Pár obrázků jako vždy :D


(Han v tomhle filmu ho mám prostě nejradši :3)


















(Konečný obrázek z nikým jiným než s Domem^^)

Komentáře

Oblíbené příspěvky