13.7. - Trochu výpadek xD


(20% Angel ~ 80% Devil)

Ahoja lidi^^, vím trochu se to seklo ale nějak se mi teď nechce xD jako že čas mám ale trochu i zapomínám :DD. Brzy tu hodím článek s Rychle a zběsile 6 (možná i dneska) a taky bych tu chtěla dát něco o Dragon Age: Origins miluju tu hru :3. Nevím co bych dál napsala leze na mě taková podělaná nálada možná je to i díky tomu že mám nemocného křečka doufám že se z toho dostane. Na veterinu nemůžu tata mi to nedovolí a minule mě obrali jen o prachy. Prostě taková beznaděj a ktomu mě poslední dobou bolí hlava, zuby nejspíš se mění počasí a já na ty změny trochu trpím prostě jsem citlivá. Příští týden má za mnou přijet Tami^^ doufám že to výjde :3. Článek o ničem ale aspoň víte že na vás myslím. Mějte se pěkně^^

Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky