17.7. ~ A chodci začali chodit kanálem... xD


(ironie xDD)

Ten nadpis neberte vážně xD já jen že jsem dneska dala jízdu s inspektorem a za deset dní si vyzvednu svůj těžce vydřený řidičák :3 xD. Byl to perný den hlavně ráno jsem myslela že se z nervů pobliju nakonec jsem to zajedla suchým rohlíkem xD. Pak jsem si ještě půlhodinky projela i s Tami pro jednu holčinu která měla taky zkoušky. Upřímně do devíti jsme čekali než příjde půlhodinka pekla. Tami mě dost rozptylovala takže jsem na to až tak nemyslela a neměla nervy. Když na to ale přišlo můžu být fakt ráda že jsem měla dobrou trasu a že jsem ji úspěšně zvládla sice vím měla jsem nervy u parkování moc mi to prostě nešlo :/ ale zaparkovala jsem xD. Myslím že jsem jela celkem slušně no už ani nevím xDD. Když jsme dojeli zpátky na úřad na parkoviště strašně jsem se bála že zase inspektor řekne že jsem to někde podělala ale dal mi to^^. Většina známých i z rodiny se za mě doslova modlila a držela mi palce jsem jim vážně vděčná :3. Abych to zkráceně napsala zašla jsem se vyfotit, pak busem do TESCA pro vodku melounovou :3 a domů. Obě jsme byly zničené jak horkem tak chůzí tak jsme si spočli. Na tři jsme zajeli na kole ještě na úřad zažádat o řidičák tam jsem vyplnila papíry a pak ještě jednou do obchodu xDDD. No prostě odpoledne kolem pěti už jsme konečně sebou plácli na zadek a koukali se na filmy... Lidi jsem šťastná sice vím že článek je opět taková divoká směsice ale to přelouskáte xD. Možná je to i díky tomu že popíjím xDDD. No nic mějte se blaze tak jako já (zatím xD) :3

Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky