22.7. - Návštěvnost a můj chibi :3


Vytvořila jsem si chibi v programu který jsem našla u Shio Usami No Akira moc se mi to zalíbilo a tak jsem si vytvořila svoji malou podobiznu :3 možná jich bude víc pokud se budu večer nudit :DD. Možná tu svoji Jane taky budu využívat ke svým článkům^^ uvidím dělá mi to hroznou radost xDD. Jsem trochu zblblá z toho vedra ale taky jsem dneska večer řádila na bruslích.
Dnešek byl celkem fajn měla jsem trochu hrůzu z jednoho lékaře jestli ve mě najde něco děsivého O.o ale naštěstí jsem čistá... jenže problémy mám pořád. Takže si počkám na výsledek testů trochu mě to opět děsí. Co víc říct jo byla jsem dneska i zklamaná když už se mý máti povede mě dostat do obchodu aby mi pořídila nějaké trička a kalhoty nic mi nepasuje T.T. Ne že bych byla úplný vepř to se říct nedá když se snažím všemožně hýbat. Ale prostě jakékoliv tričko mi prostě nesedne jen chlapské... tohle mě trochu deptá. Připadám si debilně. Asi jsem se fakt měla narodit jako chlap mám pocit že bych to měla jednodušší xDD. Takže dá se říct že celé dopoledne jsem prolítala jak s mamkou po doktorech tak i po obchodech xD. Jak já byla šťastná že jsem se dostala někdy odpoledne domů to vedro mě ubíjelo xDD.

Konečně se dostáváme k mé návštěvnosti xD. Moc děkuji že mě stále navštěvujete ale omlouvám se že teď nic moc nepřidávám ale buď jsem fakt mrtvá nebo mi není zrovna dobře. Pokusím se to zlepšit ale nevím nic raději neslibuji xD to se prostě nevyplácí mě to pak sere že to nedodržím xDD

Návštěvnost za minulý týden (15.7. 2013 - 21.7. 2013) je:
Pondělí: 6
Úterý: 8
Středa: 8
Čtvrtek: 6
Pátek: 9
Sobota: 8
Neděle: 8

Celkem: 53

vaše Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky