28.7. ~ Dnes je to přesně 19 let co tu straším na světě xDD


Ahoja lidi^^, dnešním dnem jsem opět zestárla xDD. Ale myslím že číslo devaténáct je pěkný :3 horší bude 60 xDD to budu protivná babka která bude mi za život několik válečných šrámů xDDDD. Ne dělám si prdel snad ne ale doufám že do té šedesátky poznám ještě něco pěknýho... (naivní to přání xD)

A jak jsme to oslavili? Abych byla upřímá žádná šílená to oslava nebyla dneska jsem vlastně měla příjemný relax... Oslava bude asi za 14 dní protože moje celá rodina je narozená v létě ano jsme letní rodinka^^ začíná to taťkou, já, mamka a bráchou to končí i léto bohužel xD. Už včera mi přála babi s bráchou která mi dala flašku vína a nějaké drobnosti k tomu a brácha se vytasil s melounovou vodkou :3 Miluju ho xDDD. Jinak dneska ráno mi popřála mamča s taťkou a musím říct že jsem se prostě musela usmívat. Mám ráda svou rodinu i když mi někdy lezou na nervy^^. Jinak mi vlastně popřálo příbuzenstvo a pár přátel přes mobil i fb a jsem moc ráda že si vzpomněli x).

Dopoledne jsem zažila nervy náš pes Dášena je děsně blbá sviňa vyjela po hřebci který projížděl kolem nás v sedle měl holku asi tak starou jak já a ona málem dostala infarkt a já taky ten kůň tu moji blbku mohl sejmout a já si konečně mohla oddechnou že je pod kytkama... mám psa za trest xDDD. Nakonec to dopadlo dobře pes to přežil. Odpoledne jsme s mamčou, babčou se šli vyvalit k bazénu na Frýdlant a musím říct že tam bylo dobře. Řádili jsme tam a já pak i vytuhla ale musím říct že jsem se skvěle vyspala :3. Jo pak jsem znovu skočila do bazénu a potom na lehátkách mastili karty... Někdy k osmi jsme dojeli domů^^ a to je asi vše co jsem vám chtěla říct vlastně jsem celkem pěkně dneska apoň zaparkovala mamčinou auto xDDD. Ne jako že bych dneska jezdila to ještě nemůžu musím si vyzvednout řidičák xD. Jen naši ulicí jsem se kousek projela a zaparkovala k dílně pod stříškou. No nic mějte se pěkně a užívejte léta^^ zítra pojedu k Tami fakt se těším :3

vaše Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky