10.8. - Vše je v cajku xD


(Vin Diesel mě neopouští a k tomu mě chytl Riddick xDD)

Ahoja lidi^^, tak net žije o nic nejde... jen tata si pohrál s drátky a bouřka je poškádlila :DDD. Jsem už od čtvrtka doma a řeknu vám už mi zase chybí to prostředí u Tami^^ a taky to kecání xDD. Konečně se i ochladilo a je mi jak v ráji xD. Sice jsem nějaká nachcípaná ale to přežiju... I když na mě poslední dobou lezou takové humácké nálady ale zatím se snažím nepodlehnout i díky Tami která semnou musí mít fakt trpělivost. Děkuji ti zlato^^. Dneska byla oslava slavily jsme naše narozky s celou rodinou. Vzpomínáte jak jsem říkala že moje rodinka je letní xD. Abych pravdu řekla všichni si to užili až na mě já byla nějak mimo. Nevadí mi to ale i tak jsem necejtila nejlíp takže ke konci oslavy jsem zalezla do pokoje a chrněla do devíti. Včera jsem překvapivě zkoukla šest dílů z Bleach a trochu mě to chytá asi tomu dám šanci xD. Jinak mějte se pěkně^^


Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky