16.8. - Chcípám...v létě xD


(Jop stihla jsem si za tu chvíli oblíbit Renjiho xDDD)

Asi brzo fakt chcípnu mám pocit že jsem děsně nachcípaná xDDD blbě se mi dýchá a ktomu mi děsně hrabe xDD.
Nejhorší na tom je že si nemám s kým pokecat trocha mě to deptá :C xD. Možná i díky tomu že jsem nějak mimo kvůli zazráčným tabletkám které mi čistí tělo... fakt to na mě působí. Ještě že dneska už to končí je mi fakt mizerně. A pořád mám pocit že mám v nosu meloun jo to mě poučilo dostala jsem děsné záchvaty smíchu jak jsem s bráchou blbla a jedla melouna xDDD. Hrály jsme si na zombie xDDDD. Mám pocit že ten srpen celkem rychle utíká... fakt se moc netěším do školy děsí mě to xD. Chmm spát se mi nechce jdu dál koukat na Bleach :3 xDD. No nic přeju krásný víkend^^


Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky