21.8. - Opět happy :3


(Aramis^^ v podání Luka Evanse)

Ahoja lidi^^, omlouvám se že to tu tak stojí ale je u mě Tami^^ už od pondělka tak mám v hlavě úplně jiné myšlenky :DD. Sice zítra odjíždí ale i tak nebudu moc aktivní. Nějak se mi teď nechce xDD. Ale i tak jsem šťastná v pondělí jsem byla v kině s mamčou a Tami na Osamělém jezdci v hlavní roli s Johnnym Deppem a Armie Hammer. Byla jsem nadšená sice film byl šílenej ale nasmála jsem se dost xDDDD. Jinak koukáme na filmy, kecáme a byly jsme ve městě. V úterý se nám ani nechtělo ven skoro pořád pršelo ale jsem za takové počasí i ráda páč mě ty horka pěkně likvidovala xDD. Jinak jsem s Tami zhlédla film Tři mušketýři (2011) a zamilovala si tam Aramise :3 jo před nějakou dobou jsem herce Luka Evanse nesnášela páč hrál děsnou postavu v Rychle a zběsile 6 xDDD. Ale jo uznávám má charisma^^ xD. Dneska jsem si obarvila hlavu na kávovou hnědou a jsem zvědavá jak budu vypadat. No nic jdu to spláchnout xD tak se mějte^^

Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky