27.8. ~ Návštěvnost a něco k tomu...


(Děsně se těším na nový film Riddick :3 za 10 dní na to půjdu do kina s Tami^^)

Návštěvnost za minulý týden (19.8. 2013 - 25.8. 2013) je:
Pondělí: 9
Úterý: 5
Středa: 8
Čtvrtek: 9
Pátek: 17
Sobota: 10
Neděle: 7


Celkem: 65

Děkuji^^. Tak je to tu poslední týden prázdnin. Uteklo to ale můžu říct že tyhle prázdniny jsem si užila a ničeho nelituji^^. Sice jsem nebyla nikde na dovolené jedině u Tami :3 ale mám řidičák o který jsem tolik bojovala xD. I když není to jen veselý ale mám dědu v nemocnici s kterým to jde z kopce... Když tak přemýšlím v prosinci minulého roku zemřelo taky pár lidí v mém okolí. Zubatá stále číhá a čeká. Nikdo ji neoblafne. Teď něco pozitivního dala jsem si menší pauzu od Bleach a skoukla seriál Saving Hope je to z nemocničního prostředí ale je to skvělý takže doporučuji. Pak mě chytlo Ao No Exorcist anime jsem na začátku ale jak se znám budu to mít brzou skouknuté xDD. No nic mějte se pěkně a užívejte zbytek prázdnin^^


Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky