2.8. 2013 ~ Fotky z prázdnin^^

Zdravím lidi^^, házím tu fotky z července i začátku srpna xDD.
Vždycky něco nafotím ale než tu něco dám chvilku to trvá. Jinak polovina prázdnin v tahu ale tak snad si užiju i tu druhou x)
Vše foceno foťákem mobilu tak to berte s nadhledem^^

Tuhle fotku miluju :3






No jo na procházce v lese s Dášenou xD



Pořízeno u Tami v jejím okolí xD ano chytly jsme žabku ale byla velmi živá a nešla mi moc dobře vyfotit xD




Focení čmeldy to mluví za vše xD



Tady se mi to povedlo :D jsem na to hrdá xD :3


A zase zdrhl xD


Telátko Bilbo to tmavě hnědé^^ byla jsem u toho jak se narodil xD nezapomenutelné xD


A začíná večerní focení xD


Tak tady už jsme s Tami na střeše seníku x) xD



Tady se nechala Tami zvěčnit^^ moc se mi tahle fotka líbí :3



Toť vše další várka fotek by mohla přijít v září možná uvidíme xD

Komentáře

Oblíbené příspěvky